بوی خاک بارون خورده...

بوی خاک بارون خورده...

اشتراک لحظه های ناب
بوی خاک بارون خورده...

بوی خاک بارون خورده...

اشتراک لحظه های ناب

یلدا

راستی این یلداست،

که در قلبم را،

پی امید نگاهت

 هر نفس می کوبد؟!


دل من تنگ و غمین است در این بی خوابی;

      شب دراز است و از آن براتر،

    تیغ تنهایی و رگ های من و بی تابی...


کاش اینجا بودی;

من و آتیش نگاهت بغل شومینه،

گیج یک ظرف انار، با دو گیلاس شراب...

تا رسیدن به شعاع خورشید;

تا دم صبح سپید

 با دو گیلاس و انار و شکلات، باز یلدا اینجاست...


منم و مستی کابوس سیاه رفتنت،

گیج و افسرده و خسته،

هر شب من یلداست...



تهران، پاییز 1392

نظرات 9 + ارسال نظر
علی پورحسن دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.livelook.ir

سلام وب خوبی داری ممنون میشم به وب من هم یک سری بزنی
میکروبلاگ چند رسانه ای اشتراک مطلب لایو لوک (نگاه متفاوت به جهان امروز )
راستی مطالب وبلاگتو میتونی به اشتراک بگذاری و بازدید وبلاگتو ببری بالا
منتظرت هستم
http://www.livelook.ir

مرسی علی جان
حتما

الهه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

عاااااالی بود، آفرین
من نمی دونستم شعر هم میگی

ممنون از لطفت
دیگه همین یه کارو نکرده بودیم

PARAS2 دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

مثل همیشه خیلی قشنگ بود و غمگین....

گیج و افسرده و تنها،
هر شب من یلدا تر......

غمگین باشه...
چرا نباید؟

sara دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

chera enghadr neveshtehatun enghadr ghamgine

غمگینه چون فازم غم بوداون موقعی که داشتم می نوشتمش

emad سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

احسان جون این قسمت شعرت خیلی دوست داشتم
"آتیش نگاهت بغل شومینه"

خودمم بغل شومینه خیلی دوست دارم آتیش رو، مخصوصا اگه از هیزمای شومینه نباشه، از یه نگاه آشنا باشه...

paras2 چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

چرا غمگین؟
وقت آزادیه....
Enjoy your freedom

آزادی و غمگینی با هم منافاتی ندارن، ندیدی کسی که آزاد باشه ولی غصه داشته باشه؟!!!

Sara چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

Man az neveshtahun khosham umad ,

ممنون

یاشار چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ب.ظ

شعر قشنگی بود، ازوناس که نمیشه تجسم کرد باید تجربه کرده باشه آدم تا بفهمه

ممنون. بله همینطوره

منوچهر نجف قلی جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

بسیار باید خواند و بسیار باید اندیشید تا بتوان فهمید حرف دل دگر کس را.

همینطوره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد