بوی خاک بارون خورده...

بوی خاک بارون خورده...

اشتراک لحظه های ناب
بوی خاک بارون خورده...

بوی خاک بارون خورده...

اشتراک لحظه های ناب

تو می دانی همیشه با تو می مانم...

تو می دانی که در دلتنگی های هر شب و روزم:

فقط یاد تو می افتم.

تو می دانی ، نمی دانی؟!

تو می دانی که چه سخت است...

که بی عطر تو تنها بود و از امید حرفی زد!


کنار عکس های سرد و پر غصه ، دلم جایی دگر مهمان درد توست ...

من این را خوب می دانم که در دلتنگی های پر ز اندوهت

تماشا می کنی هر دم صدای ناله هایم را!

و تو هستی ،

همیشه در کنار من.

همیشه خاطرت سبز است،

همیشه با تو می مانم...


ولی می دانم اکنون با منی بی من!

نشو غافل ز یاد من ،

اگر حتی ز عمق فاجعه دلشوره روید ...

نشو غافل ز اعماق وجود من ،

که هر لحظه، به یادت چون درختی،

کز همه دنیاش بی زار است، می سوزد.


نکن گریه برای من ، 

فقط یک لحظه یادم کن:

که دریابم تو هستی در کنار من ...


همیشه خاطرت سبز است

همیشه با تو می مانم...